13.1.12

Tjugondag Knut

Idag är det Tjugondag Knut och då ska ju julen ut, men inte i vårt hem, inte riktigt än. Eller ja tomtar och sånt är borttaget sen en vecka tillbaka, men jag känner inte mig redo för att ljusen i fönsterna ska bort. Vi har ju inte ens haft en vinter och jag är fortfarande stensäker på att den kommer att komma och då måste ju stjärnorna och lyktorna vara kvar :) Det är ju faktiskt fortfarande ganska mörkt ute så då tycker jag det är okej :) Och detta är ju faktiskt en lite tråkig tid, så varför göra den tråkigare?


Ikväll blir det fredagsmys med min kärlek <3 Idag är det sex år sedan vi träffades för första gången och även då var det fredagen den 13:de Och om en vecka firar vi sex år tillsammans <3 (ja, det gick snabbt :)) Hur det ska firas har vi inte riktigt bestämt ännu. Ha en mysig kväll :)

Stor Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar