6.1.12

Nyår

Jag lovade ju att berätta om vår nyår så här kommer det :) I år (förra året) var det hos oss nyårsfesten hölls och gästerna trillade in vid 18.30-snåret. Gästerna bestod av Christians bror Calle, hans tjej Annie och mina vänner Moa och Rebecca <3 Till förrätt bjöds det på räkcocktail, till varmrätt blev det helstekt ryggbiff (lax till Annie) med potatisgratäng, olika såser, vitlökssmör och en sallad. Till efterrätt gjorde jag en lemon curd-cheesecake :) efter maten spelade vi spel, pratade och hade det allmänt trevligt. Vid halv tolv gick vi ut för att se alla fina fyrverkerier och skåla med champagne. Sedan gick vi hem för fortsatt spel. Tyvärr var Moa och Becca tvungna att gå hem efter tolvslaget då Moa skulle upp tidigt dagen efter för att jobba. Tyvärr har jag dåligt med bilder från kvällen, då många ligger på mobilen. Men nedan kommer lite bilder på maten.

För att sammanfatta kvällen var den helt perfekt, den var lugn och skön och rolig med mycket trevliga människor :) Ett stort tack till Er <3

Vi hörs senare :)



2 kommentarer:

  1. Maten var underbar! Och kvällen och sällskapet likaså. Tack igen! Och kram

    SvaraRadera
  2. Åh tack, jag kan bara hålla med :) hoppas vi ses snart igen :) kram

    SvaraRadera