7.1.12

Januari

Ja nu är det Januari, en av de tråkigaste månaderna på hela året, anser jag. Allt det roliga och mysiga är över och man ska plocka ner att fint och juligt. Det är även denna tiden på året jag känner pysseltorka.. Vad gör man för att piffa upp hemmet denna tid? Tacksam för tips :) Däremot har man ju en mysig vår att se fram emot, om nu årstiderna kommer ikapp. Hösten har ju inte passerat ännu känns det som. Nej jag är nog egentligen inte redo för vår innan vi fått lite vinter :) Idag blir det bara en lugn dag som startades på Nyårssaluten, men tyvärr ingen vinst.. Ikväll blir det en tjejkväll med Hanna och Josefin <3 I nästa inlägg tänkte jag visa hur vår renovering i köket blev, för er som är intresserade. Tyvärr har jag nog inga bra förebilder men det är ju efterbilderna som är det roliga att se :) Ha en härlig dag i regnrusket så hörs vi <3



 


2 kommentarer:

  1. Taaack för igår snäckan! så mysigt och alltid så många sjuka minnen, så störda vi varit! och du... Älskar att du har blogg ;)

    SvaraRadera
  2. Tack själv fina du :) Du hade fått det så himla fint ju :) Ja våra minnen slår är bäst, helt störda haha :)aww tack vad söt du är <3

    SvaraRadera