29.1.12

Räkfrossa

Nu har det gått lång tid igen mellan blogginläggen igen men det har varit lite tomt på idéer
om vad jag ska skriva. Men jag måste även få skylla på att det varit
mycket annat som kommit emellan med. Mycket skola och liknande nu i veckan som varit.
Jag är nu inne på sista terminen och man ska lära sig att
 komma tillbaka i rutinerna. Förra terminen skrev vi ju uppsats och terminen innan var praktik, så det var ett tag sedan man "gick i skolan på riktigt".

I fredags hade jag eftermiddags mys med några i klassen, Moa, Gia och Erica <3 Det var mys som slutade med utgång för mig och Moa :) En riktigt lyckad sådan faktiskt :)

Igår hade jag räkfrossa med Frida, Sofie, Anna och Elin, hur gott och mysigt som helst :) Ikväll blir det bara att ta det lugnt och ladda upp inför kommande vecka.


Jag måste även berätta att jag fått "nytt" jobb igen :) Ska om en vecka börja på NetOnNet igen, där jag jobbade för ett år sedan. Känns jättebra att äntligen kunna få en liten inkomst igen,
CSN-bidraget är inget man klarar sig så långt på.... :)

Ha en trevlig kväll!
Stor Kram! <3

1 kommentar: