29.2.12

Dagarna...

Dagarna som varit har bestått av både det enda och det andra. I helgen var jag, min syster och hennes Sebastian ute på EnklaTing och kollade in alla nya varorna. Har ni inte varit där och gillar det enkla och naturliga så rekommenderar jag varmt att åka dit. Jag skulle kunna köpa det mesta där och mycket av möbler/prylar vi har hemma är just därifrån :) I helgen påbörjade jag och Christian även ett projekt. Att bygga en låda och ett skåp till balkongen som vi kan använda som förvaring. Dock gick det inte riktigt som vi ville (kanske berodde det på mig? ;P) så Christian fick slutföra projektet utan mig på måndagen när jag jobbade. Bilder på detta kommer! Helgen bestod även av mys med Moa på fredagen och mys med mamma på lördagen <3 Resten av dagarna har bara bestått av vardagsbestyr och skola...
Vi hörs :)



Stor kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar