12.4.12

Fest

Jag har varit kass på att skriva den senaste tiden men har inte haft tid, eller jag kanske ska säga att jag inte tagit mig tid. Men nu är jag här igen :) Det har väl inte hänt något väldigt speciellt sedan sist, skola, jobb och träning. Det har ju varit påsk men den kände jag väl inte riktigt av haha.. Men lite påskpynt blev det :) Fågelboet på de första bilderna fick jag faktiskt hjälp av Calle att göra. Annars har det bara blivit lite fjädrar och påskliljor :)




Imorgon är det allas favoritdag, fredag och då blir det väl en del plugg samt lite förberedelser inför kalaset vi ska ha på lördag. Vi passar på att fira både mig och Christian på samma dag fast att vi fyller år med mer än en månads mellanrum. Efter detta blir det fest och galenskaper :) Ska bli väldigt kul faktiskt, längesedan nu då det blivit en del jobb de senaste helgerna. Så jag hoppas vi ses på lördag ;)

Ha en go kväll mina vänner!

Stor kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar