3.6.16

Long time no see

Oj vad längesen detta var. Vet egentligen inte varför jag kom att tänka på min blogg såhär helt plötsligt. Men tanken är nu att jag ska ta upp mitt bloggande igen (om jag nu minns hur man gör). Egentligen mest för min egen skull för att kunna dokumentera vår renovering och omvandling av vårt hus. Det kan ju faktiskt vara rätt kul att kunna gå tillbaka i tiden och se vad som faktist har hänt här. I oktober förra året flyttade vi till vårt älskade hus på Eskilsminne i Helsingborg, något vi länge längtat efter. Här har det mesta ändrats men vi har även en hel del kvar. Man blir aldrig färdig med ett hus, sägs det och det kan säkert stämma. Sen sist jag skrev har der även hänt fler saker. Jag kan nämligen nu titulera mig som tvåbarnsmamma med. Känns fortfarande märkligt att skriva det, men så är det. Två fina fina pojkar har jag, men mer om mina stjärnor i ett annat inlägg. Nu börjar det väl att bli dags för mig att avrunda här, kommer en morgondag också och med en tvåmånaders vet man aldrig hur mycket sömn man får om nätterna :)

Ta hand om er alla och sov så gott!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar